شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

موهای من کجاست؟

سلام علیکم ، حال شما چطوره؟

مدتی بود که چیزی ننوشته بودم و دنبال یک مطلبی بودم که بنویسم که خدا رو شکر مطلب خودش پیدا شد. و اما داستان از چه قراره:


اون دفعه ای ( فکر کنم یک ماه پیش ) رفته بودم سلمانی ( محل اصلاح سر و یا محل کوتاه کردن موهای سر و یا ... یعنی بازم ساده تر بگم؟  ) ، آقای اصلاح گر یا همان آقای سلمانی موهای من را خیلی خوب و دلخواه کوتاه کرد و گفت با شماره 4 زدم.


دیروز رفته بودم همان سلمانی منتها اینبار زیر دست یک آقای دیگری بودم. گفتم لطفاً با شماره 4 بزنید که خیلی مورد پسند خانواده بود ، و اینگونه بود که بنده کچل شدم.


حالا فضیه اینجاست که منظور آقاهه ی اول شانه ی شماره ی 4 که فکر می کنم میشه نمره 8 و منظور آقای دوم اصلاح با نمره 4 بود.


به هر حال اگه منو دیدید ، دچار شوک نشید، یک سر رفتم مکه و برگشتم .


موفق باشید!