شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

گهی پشت زین و گهی زین به پشت

سلام

امروز ارائه داشتم برای درس برنامه سازی منطق، اسلایدهامو آماده کرده بودم، اما چون سیستم عامل لپ تاپم لینوکس بود، فلش همسرم رو قرض گرفتم تا در صورت مشکل در اتصال به پروژکتور از کامپیوتر دوستان استفاده کنم.


من رفتم سر کلاس به خوبی و خوشی با لپ تاپ خودم ارائه دادم و برگشتم خونه. اما نکته ی جالبش میدونید کجاست؟


به جز من سه نفر دیگه ارائه داشتند و سیستم عامل لپ تاپشون هم ویندوز بود، اما همشون با لپ تاپ من ازائه دادند و چون فلش نداشتند از فلش همسر من استفاده کردند. چون سیستمشون با پروژکتور مشکل داشت.


از قدیم گفتند:


گهی پشت زین و گهی زین به پشت

نظرات 2 + ارسال نظر
دنیا دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:15 ب.ظ http://donyabanoo.blogfa.com/

دوستان شما با چه حقی از فلش من استفاده کردند؟!

از قدیم گفتند: موش تو سوراخ نمیرفت، جارو به دمش میبست!

ربطش رو هم خودت حدس بزن! :دی

ها؟!

جواد دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 ب.ظ http://beautifulmind2.persianblog.ir

حال کردیا! نه؟ :دی
تا باشه از این پشت به زین بودنا!

بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد