شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

قصه های خوب برای آدم بزرگ های خوب ؟! ۱

به نام اول نویسنده‌ی داستان خلقت


- : ای بابا، دختر تو که باز اومدی این بالا. همه اون پایین منتظرتن. این کلید برق کو؟ آها

- : سارا خاموش کن اون چراغو، میخوام یکم تنها باشم.

- : تنها باش عزیزم، نترس گراهام بل با روشن شدن برق نمیاد پیشت که خدای نکرده تنهاییت به هم بخوره.

- : ادیسون.

- : کی کی؟

- : هیچی ولش کن. سارا باورت میشه؟ ۷ سال گذشت. ۷ سال مثل برق و باد گذشت.

- : آره، همین ۷ سال پیش بود که ۵۰ کیلو بودم. خیلی چاق شدم نه؟

- : سارا حوصله‌ی مسخره بازی ندارم. برو پایین پیش بقیه.

- : برم پایین چی بگم؟ بگم نادیا خانوم فیلش یاد هندستون کرده؟ اون رفته نادیا، ۷ ساله که رفته. و تو هر سال میای اینجا میشینی کنار پنجره و زل میزنی بیرون.

- : عدد ۷ رو دوست داشت، همیشه میگفت چه خوبه که جمعه ۷ امین روز هفتس. میگفت عدد ۷ براش شانس میاره.

- : خیلی اوضات بیریخته بابا. پاشو بیا بریم پایین همه منتظرن تو بیایی شمعا رو فوت کنی.

- : یادته؟ شبای تولدم تار میزد. تارش هنوز تو کمده.

- : نادیا؟! چیزی هست که من بگم و تو یادش نیفتی؟ باورم نمیشه. تو دیوونه ای دختر. اون ۷ ساله که رفته.

- : توی این ۷ سال همیشه بهش فکر کردم. انگار که باهامه. بوش هنوز توی اتاقه. بو کن.

- : ببین فردا صبح که از خواب بیدار شدی. زنگ میزنی یک آژانس میگیری مستقیم میایی مطب. خودم با دکتر هماهنگ میکنم. میدونستم دیونه ای ولی نمیدونستم تا این حد.

- : سارا !!! من دوستش داشتم. نمیتونم راحت فراموشش کنم.

- : من که رفتم پایین، تو هم بشین همون به بیرون خیره شو. نگران گراهام بلم نباش، چراغو خاموش میکنم.

- :‌ واستا اومدم.

نظرات 4 + ارسال نظر
دنیا دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ق.ظ http://donyabanoo.blogfa.com/

داستانای توصیفی رو به داستانای مکالمه ای ترجیح میدم.
لطفاً بلندتر بنویس صرف بکنه بخونیم :)

چشم

دنیا یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ب.ظ http://donyabanoo.blogfa.com/

خب ادامه بده دیگه!

ها؟!

فاطمه_آبجیت دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:36 ب.ظ http://nice-just.blogfa.com

قضیه چیه داداشی؟!
بدونِ هیچ مقدمه ای :-/ ... گیج شدم مقداری ! :-؟
××
خودت نوشتی؟ ... جناییه؟ عاشقانس؟ :دی

بلی، خودم نوشته بودمی

فاطمه_آبجیت دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ب.ظ http://nice-just.blogfa.com

راستی اینجا چقد عوض شده ! :O
مـبـآرکه :دی

ممنون خواهر جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد