شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

من و خوارزمی !!!

سلام ، چطورین شما؟ 

 

عرضم به خدمتتون که این آقای خوارزمی ول کن من نیست. گیر داده به ما. آخه دقت داشته باشید: 

 

در دبیرستان مفتح تحصیل کردم که اسم سابقش بود دبیرستان خوارزمی

در دانشگاه تربیت معلم تهران در حال تحصیل هستم که اسمش جدیداً شده خوارزمی

ان شاء الله برای فوق لیسانس دارم میرم دانشکده ی ریاضی دانشگاه امیرکبیر که اسم دانشکده هست خوارزمی

 

درسمونم که بی ربط به آقای الگوریتم ، ببخشید خوارزمی نیست. 

 

خداوندا مارا با ایشان در بهشت محشور (؟) بگردان.  

 

نکته: خوارزمی ( پارسی ) => الخوارزمی ( عربی ) => Algorithm ( انگلیسی ) => الگوریتم ( فارسی )

نظرات 5 + ارسال نظر
دنیا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ب.ظ http://donyabanoo.blogfa.com

اووووووووووووووووووووووووووووووووووووول!
یوهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو!

آفرین

دنیا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ http://donyabanoo.blogfa.com

ظاهراً آقای خوارزمی خیلی دوستت داره عزیزم! قدرشو بدون! این روزا دیگه کسی کسی رو دوست نداره ها! (البته به جز من که عااااااااااااااااااااااشقتم عزیزم! )

بله بله

جواد دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ http://www.beautifulmind2.persianblog.ir

پیوند تو و خوارزمی جون مبارک باشه:دی

خیلی ممنونم!

پردیس شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ

مهم اینه که این اقای خوارزمی با پیشرفتتون همراه بوده!
تبریک میگم بابت قبولی ارشد!پس شماهم مرشد میشین!فقط مگه جوابای ارشد اومد؟و چرا امیرکبیر؟
امیدوارم ارشد رو هرجا هستین موفق باشید!

بله بله!
خیلی ممنون ، دیگه دیگه
ممنون

amordad چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ق.ظ

like :)

thanks

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد