شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

اولین روز ارشد

سلام.

شاید از این پس خاطراتم رو توی وبلاگ ثبت کردم. (البته میدونید که، بستگی به حال و حوصله داره.)


امروز اولین روز کلاس های ارشدم بود. دانشگاه امیرکبیر. چه افتخاری؟!


در اولین کلاس با استادی مواجه شدم که از نظر سطح اطلاعات فسیل شده دست کمی از اساتید دانشگاه خوارزمی نداشت. نمیدونم این رو کجای دلم باید جا بدم. البته حداقل یک چیزی رو میدونم و اونم اینه که اینجا علوم کامپیوتر رو به شکل ریاضی نمیبینن، بلکه به شکل واقعیش توی سطح جهان میبینن.


امروز استاد گفت این درسی که ما داریم از سال 2005 دیگه توی دانشگاه MIT تدریس نمیشه. این واقعا باعث افتخاره.


البته اینکه اطلاعات این استاد قدیمی به نفع من هم هست چون میتونم با خیال راحت از لینوکس استفاده کنم برای انجام پروژه ها.


دومین کلاسم بد نبود. درس مورد علاقم بود، هوش مصنوعی.

تلاش زیادی برای پاس کردن این درس نیاز دارم اما میدونم که ارزش سختی کشیدنش رو داره.امیدوارم که برام دعا کنید.


تا بعد ...

نظرات 2 + ارسال نظر
جواد شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.beautifulmind2.persianblog.ir

سلام داداش
قدم نهادنت بر آوردگاه امیرکبــــیر را خیر مقدم عرض مینماییم و امیدواریم که از این آوردگاه با موفقیت هرچه تمامتر به بیرون بیایید... :دی

ممنون جواد جان

دنیا یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ب.ظ http://donyabanoo.blogfa.com

شاید من اولین کامنت رو نذاشته باشم،
ولی میدونم تو اولین و آخرین عشقمی!
دوستت دارم عشقم :*

ممنون عزیز دلم
منم دوستت میدارم :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد