شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

روز زن مبارک باد

روز زن را به همه ی زنان ، دختران و از همه مهمتر مادران دنیا تبریک می گم .

 

این هم یک شعر از استاد بزرگوارم ، مولانا:

 

یک زنی آمد به پیش مرتضی *** گفت شد بر ناودان طفلی مرا

گرش می خوانم نمی آید به دست *** ور هِلَم ترسم که افتد او به پست

نیست عاقل تا که دریابد چو ما *** گر بگویک کز خَطَر سوی من آ

هم اشارت را نمی داند به دست *** ور بداند نشنود این هم بَد است

بس نمودم شیر و پستان را بدو *** او همی گرداند از من چشم و رُو

از برای حق شمایید ای مِهان *** دستگیرِ این جهان و آن جهان

زود درمان کن که می لرزد دلم *** که به درد از میوه ی دل بگسَلم

...

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:33 ق.ظ http://tahneshin.blogfa.com

سلام MAT عزیز.
امیدوارم حالت خوب باشه. شعر قشنگی بود . البته گفتن نداره ولی ...
گفتم من که هی می گم بیا توی وبلاگ من نظر بده تاحالا خودم توی وبلاگ تو نظر ندادم .
منو ببخش .از این به بعد می خوام روابط را تحکیم کنم.
تحکیم کنم درسته؟
در هر حال خوشحال می شم مطالبی بنویسی که به درد امثال من هم بخوره.
منتظر پستهای بهترت هستم.موفق باشی.

سلام

خوبم.مرسی
خواهش می کنم . از استاد مولانا بود

بازم خواهش می کنم.

حتماْ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد