شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

نویسنده ای خارق العاده

آرتور کونان دویل

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد.

کونان دویل؛ عکس از کتابی منتشر شده حدود ۱۹۱۵ (میلادی)
کونان دویل؛ عکس از کتابی منتشر شده حدود ۱۹۱۵ (میلادی)

سِر آرتور کونان دویل نویسنده و پزشک اسکاتلندی است که شهرت خود را مدیون خلق شرلوک هلمز، کارآگاه خصوصی بسیار مشهور، است.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

معلوم شد از کجا ورداشتمش دیگه :D

لینک سایتش هم این بغل هست.

نظرات 2 + ارسال نظر
جودی آبوت پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:10 ب.ظ http://jersuha-abbott.blogsky.com

سلام !! آخ دست این آقاهه درد نکنه من انقده شرلوک هلمز و دوست داشتم و دارم که نگو !!

اون تغییری هم که گفتی متوجه نشدم !! فقط لینکم پریده بالا !!

راستی من ۲ سال هست دنبال ۲ تا آهنگ میگردم !! هنوز هم پیدا نکردم... نمی دونم این گوشه راجب خودت نوشتی خیلی کارها بلدی بکنی !!
نمی دونم شاید داشته باشیشون !! از خیلی ها پرسیدم سرچ کردم اصلا نبود که نبود !!

یکی ستاره ی گمشده ی مهران مدیری ! (البته توی سایت ایران سانگ اونی که به اسم ستاره ی گمشده گذاشته اشتباهه !! شعرش اینه :

قصه ی غربت و سرگردونیام و
برای پنجره ها زمزمه کردم
هر نفس با شبای ابری و دلتنگ
غصه هام و بی صدا زمزمه کردم
دنبال یه نیمه ی گمشده بودم
که با هم یه سیب کامل و بسازیم
دنبال حریفی بودم که من و اون
زندگی مون و به پای هم ببازیم
گشتن و گشتن و تا همیشه گشتن
به همه پنجره ها سرک کشیدن
قصه ی من و تو مثل مهر و ماه
جستجو حتی برای نرسیدن
یه ستاره ام یه ستاره غریبه
گوشه ی یه کهکشون بی نهایت
راه و گم کردم و سرگردون و تنها
وسط یه آسمون بی نهایت....

یکی هم عشق ۱۷ ساله که نمی دونم واسه کیه !! حتی اسمشم مطمئن نیستم همین باشه !!

اینم یه قسمتش یادمه !! (حافظه رو داری ؟ البته خوب یکم حق دارم چون یه بار وقتی ۱۷ سالم بود یه بنده خدایی واسم گذاشت و بعدشم دیگه نشنیدمش !!) :

عشق ۱۷ ساله ی من کوچولو دوست دارم !!

اگه این ۲ تا آهنگ و داری بی زحمت یا آپلود کن یا واسم ایمیل بزن !!

ممنون

خوب تغییرش همون پرش لینک بود.

راستش اسم و شعر این آهنگ ها اصلاً به گوشمم نخورده، ولی اگر یه موقعی پیداشون کردم حتماً این کا رو می کنم.

جودی آبوت پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:57 ب.ظ http://jersuha-abbott.blogsky.com

ممنونم !!

خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد