شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

فال حافظ

منم که شهره ی شهرم به عشق ورزیدن /// منم که دیده نیالئده ام به بد دیدن

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم /// که در طریقت ما کافریست رنجیدن

به پیر میکده گفتم که چیست راه نجات /// بخواست جام می و گفت عیب پوشیدن

مراد دل ز تماشای باغ عالم چیست /// بدست مردم چشم از رخ تو گل چیدن

به می پرستی از آن نقش خود زدم بر آب /// که تا خراب کنم نقش خود پرستیدن

به رحمت سر زلف تو واثقم ور نه /// کشش چو نبود از آن سو چه سود کوشیدن

عنان به میکده خواهیم تافت زین مجلس /// که وعظ بی عملان واجبست نشنیدن

ز خط یار بیاموز مهر با رخ خوب /// که گرد عارض خوبان خوشست گردیدن

مبوس جز لب سافی و جام می حافظ /// که دست زهد فروشان خطاست بوسیدن

نظرات 2 + ارسال نظر
فائزه پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:27 ب.ظ http://myrealylife.blogsky.com/

سلام متی
خوبی؟
خوشی؟
قبل از این که وبلاگتو باز کنم نیت کردم و بعد باز کردم. فالم خوب اومد:)
موفق باشی
سر سفره ی افطار ما رو هم دعا کنید.

سلام
خوبم و خوشم ، مرسی

به همچنین

چشم ، شما هم برای ما دعا کن.

میلی جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:14 ب.ظ http://milijingili.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااام مت خوبی؟؟؟

من توت کوچولو هستمااااااااا!!! لینکم رو عوض کن !!

نقل مکان کردم!!

بابای

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد