شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

مار و پله

همه ی اندیشمندان می گویند زندگی مانند شطرنج است اما من می گویم مانند بازی مار و پله است.

در این 100 خانه ی عمر ، مار های بی تجربگی و نردبان های تجربه بسیارند.

نظرات 2 + ارسال نظر
سبا سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.atoon.blogsky.com

من فکر می کنم شطرنج بیشتر سیاست باشه تا زندگی... اما زندکی خودش یه بازیه. یه بازیه سخت! مشابهی هم نیم شه براش پیدا کرد. مگر اینکه هر قسمتش رو به یک بازی تشبیه کنیم نه؟

شاید
ممنون

MK پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ب.ظ

به این خاطر میگن زندگی مـثل شطرنجه:"چون اگه بلد نباشی بازی کنی همه دوست دارن بهت یاد بدن و اگه خوب بازی کنی همه دوست دارن شکستت بدن."من با نظر سبا چندان موافق نیستم.

شنیده بودم
شاید درست و شاید هم غلط باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد