شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

مدرسه ی ما

سلام 

 

از اول تابستون سریالی از شبکه ی دوی سیما ی جمهوری اسلامی ایران (‌شبکه کودک ) ‌در حال پخش است به نام "مدرسه ی ما" که مدرسه ی ماس  

 

فیلم برداری پارسال توی لوکیشن مدرسه ی راهنمایی علامه مجلسی که مدرسه ی من و دوستانم بود انجام گرفت. حالا با دیدن هر قسمتش هم از داستان های زیباش لذت میبرم هم یاد خاطرات گذشته می افتم. 

 

و جالبه که همیشه معلم های ادبیات محبوب هستند. 

 

یک روز به مدرسه رفته بودم تا ببینم چه خبر است اگر می دانستم که موضوع داستان ها چیست شاید من هم کمی از خاطراتم می گفتم. 

 

این هم عکسی که از بازیگران گرفته اند : 

 

 

 

پشت سرشان بوفه ی مدرسه است که در سریال محل اقامت مستخدم مدرسه بابارحیم است و به جای آن محل غذاخوری معلم ها را بوفه کرده بودند. 

 

یا مثلاً دفتر معلم ها و مدیر که در سریال میبینید قبلاً در مدرسه متروک و خالی بود و دفر واقعی در سمت دیگر مدرسه است که در برخی از قسمت ها در آن تخت گذاشته اند. 

 

دیگر بیشتر از این لو ندهم ولی دستشان درد نکند حسابی به کتابخانه رسیده اند  

 

یادش به خیر ، متأسفانه صاحب این مدرسه ( هدف سابق ) آمده و مدرسه را پس گرفته ، حیف! 

 

همین!

نظرات 2 + ارسال نظر
دنیا جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:58 ب.ظ http://donyabanoo.blogfa.com

حالا چه خوشحال هم هست!
خوش باش پسرم!!!

خیلی ممنون از نظر

چشم مادرم!

باصفا سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:05 ق.ظ http://basafaha.blogfa.com

سلام
من دیروز با دیدن این فیلم به یاد دوران دبیرستانم افتادم و تصمیم دارم یه کم از اون دوران بگم
این مدرسه با مدرسه ما خیلی متفاوت بود و من بادیدن این فیلم اشکم در اومد دلم میخواد برگردم به اون دوران تورو نمیدونم که تو اون مدرسه بودی چه حسی پیدا کردی
موفق باشی12

سلام
یه حس خوب و خیلی قشنگ بود

البته اینجا مدرسه ی راهنمایی من بود و منم شاگرد کلاس ۳/۳ بودم

شما هم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد