شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

رمضان

کوله بارت بر بند 

شاید این چند سحر فرصت آخر باشد 

که به مقصد برسیم 

بشناسیم خدا 

و بفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم 

می شود آسان رفت 

می شود کاری کرد که رضا باشد او 

ای سبکبال 

در این راه شگرف 

در دعای سحرت 

در مناجات خدایی شدنت 

هرگز از یاد نبر 

من جامانده بسی محتاجم

نظرات 2 + ارسال نظر
دنیا سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ب.ظ http://donyabanoo.blogfa.com

من نتونستم امسال از این ماه استفاده کنم
خیلی ضرر کردم مگه نه؟

شاید

باصفا پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:58 ب.ظ http://basafaha.blogfa.com

سلام
برای بار سوم که سعی کردم تونستم قسمت نظراتتو باز کنم و به کلی یادم رفت چی میخوام بگم یه مین صبر کن....
آهان
فقط میخواستم بگم جالب و زیبا بود هم این پست و هم پست زیرش
راستی بهم سر بزن و به اون سوال آخر حتما جواب بده
موفق باشی12

سلام
خسته نباشید

فکر کنم دیر دیدم ولی یک سر میزنم.

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد