شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

به کجا چنین شتابان ؟ ...

« به کجا چنین شتابان؟»

گون از نسیم پرسید

« دل من گرفته زاین جا

  هوس سفر نداری

  ز غبار این بیابان؟»

« همه آرزویم اما

  چه کنم که بسته پایم.»

« به کجا چنین شتابان؟ »
« به هر آن کجا که باشد، به جز این سرا، سرایم »

« سفرت به خیر اما تو و دوستی، خدا را

  چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی،

  به شکوفه‌ها، به باران،

  برسان سلام ما را».


دکتر شفیعی کدکنی

نظرات 2 + ارسال نظر
ali mahrooz دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:33 ق.ظ http://byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرم فعلا بای

ممنون

خواهرش! یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ق.ظ

من این شعرو خیلی دوست دارم. مرسی داداشی جونم! بوووووووووس!

خواهش می کنم آبجی جونم !!! ( شکلک لبخند )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد