شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

شهر MAT

شهر MAT ، شهر شماست !

شهرت

خوشحالم ، می دونید برای چی؟

اول یه یاد آوری بکنم ، ایم جمله رو یادتونه؟


خدواند عشق را در فطرت ما قرار داد حال آنکه ما بیهوده به دنبال عشق می گردیم.
و معشوق واقعی خداست حال آنکه ما به جز خدا را معشوق می دانیم.

پس شاید اکثر شکست هایمان از همین باشد ...


یادتون اومد؟

گفتم مطالبی رو که خودم نوشتم رو توی اینترنت جستجو کنم و جالب اینجاست که برای این مطلبم چهار لینک موجود بود:



1. لینک همین وبلاگ

2. لینک سایت 4tmu که خانم پردیس زحمتشو کشیدن

3. لینک وبلاگ ·•ღܓܓܨروی ماه خداوند را ببوسܓܓܨღ• ( اون پایین پست ، نوشته ی سبز )

4. لینک وبلاگ ·•ღܓܓܨدل نوشته های ماܓܓܨღ•·


الآن خیلی خوشحالم که یک جمله از بنده ی حقیر اینقدر بر این بزرگواران تأثیر گذاشته و باعث شده تا اونو توی وبلاگ یا سایتشون بنویسن.

خیلی ممنون و موفق باشید!

نظرات 9 + ارسال نظر
جواد دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.beautifulmind2.persianblog.ir

سلام.
بهت تبریک میگم به خاطر این شهرتت!
انشاالله تو وبلاگ ها و سایت های بیش تری نقل بشه سخنت!
کلام زیبا و دلنشین راحت پخش میشه!
تو استعدادشو داری! بازم از این جملات بگو!

سلام
خیلی ممنون
اگه جاری بشه ، چشم

خاطره دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ق.ظ

مشهور شدینا
البته فکر کنم شما با اون سایت رسمیتون بیشتر مشهور بشین

ممنون
شاید!

مونا دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ب.ظ http://www.mona1990.bllogfa.com

روزی جهان را دگرگون خواهم کرد

آری با همین دستان تهی،

زیرا که دستان من با دستان او یکی شده است.

و این آغاز راهی بزرگ است

راهی فرا سوی جهان ماده،

چیزی آنسوتر...شاید در ماورا

آری هدفی فرا راه من است

و خدا را اراده بر این است که کاری را با دستان من به جایی برساند.

پس به ندای قلبم گوش فرا می دهم

و شجاعانه به سوی هدف خود می روم

امید انکه پیروز شوم...

زیبا بود!
ممنون!

اردلان دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ http://sinehashtom19.blogfa.com

به شدت با این جمله مخالفم

وقتی انسان محوریت تمامی دوران هاست

پذیرش خدا به عنوان معشوق اصلی، اشتباهی عبث است

که دنیایی را به تباهی می کشد

شاید!
ممنون از نظرت!

پردیس دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ http://totameman.blogfa.com

واااااای یادش به خیر!!اول بار من بدون اجازه شما اینو گذاشتم تو تالار عرفان!!(اسمایلی با کلی عرق شرمندگی)

ولی ببینین چه کمک بزرگی کردم به شهرتتون!!

جدا از شوخی!این جملتون بی نهایت دلنشینه!قلم شما مقدس تر از این شهرت هاست!بیش از اینها قدرشو بدونید!

بله،بله!

ممنون
چشم ، سعی می کنم.

Mahsa_23 دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:41 ب.ظ http://www.mahsa23.blogfa.com

سلام !
ببخشید میشه یه امضا بدین ؟؟؟‌ کاش تو جمله تون اسمتونم میبردین اینجوری شهرتتون کلی برابر میشد !

سلام!
خیلی ممنونم!

محمد رضا دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ب.ظ http://joan,blogfa.com

سلام کلامت برگرفته از قرآنه ولی ...

آقا اردلان من باب جوابیه شما

همه تو را می جوییم .
آتش رخسار تو راهنمای آدمیان است.
دیدار تو در شباهنگام
حادثه ایست که خاطره روز را از ذهن می زداید.
روشن باش
روشن کن
ای جاودانگی آهنگین...

بچه ها فقط آرزوی سعادت برای همهتون دارم و دیگر هیچ...

سلام
ممنون

زهرا سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ق.ظ http://www.divine-lass.blogfa.com

سلا سلام
wo0Wچه خوب!!!چه جالب....
من یادم نمیاد از کجا مطلب رو برداشتم و اسمی ندیدم....چه خوب که شما دیدین..
ممنون و تشکر می کنم به خاطر نوشته زیباتون....
ببخشید اگر بدون اسمتون نوشته رو تو وبلاگ خودم ثبت کردم چون نمی دونستم
ولی اگر از نوشته های شما خواستم استفاده کنم حتما لینک می دم به وبلاگتون

سلام
ممنون که نظر دادید.
موفق باشید!

morteza سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:05 ب.ظ

خوش باش که رفتی تو لیست سیاه

خیلی ممنونم
حالا چرا لیست سیاه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد